Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa klienta zagranicznego – kontakt mailowy i telefoniczny,
  • wprowadzanie zamówień do systemu,
  • wystawianie dokumentów księgowych i przewozowych,
  • stała współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz magazynem,
  • odpowiedzialność za terminową wysyłkę towaru do klienta,
  • dbanie o dobre relacje z klientami.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • miłą atmosferę,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność, operatywność, dokładność,
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • doświadczenie w pracy w dziale eksportu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z kontrahentami,
  • łatwość nawiązywania kontaktów.

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji