Zadania:

  • Bieżąca i ścisła współpraca z klientami
  • Telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji
  • Odpowiadanie na pytania dotyczące reklamacji
  • Uzgadnianie dostaw z klientem
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia doskonałej obsługi

Oferujemy:

  • Pracę w stałych godzinach 8 – 16 lub 9 – 17
  • Wdrożenie na stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najprężniej działających firm w branży

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2) – warunek konieczny
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Znajomość pakietu MS Office: Word, Excel
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji