Obowiązki:

  • pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego z krajów francuskojęzycznych,
  • nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
  • realizowanie planów sprzedaży oraz pełnienie funkcji doradczej w kontakcie z klientem,
  • samodzielna organizacja pracy własnej oraz sporządzanie raportów i analiz,
  • kontakt z innymi działami firmy w Polsce.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • współpracę z dynamicznie działającym zespołem, w którym istotne są relacje,
  • współpracę w międzynarodowym środowisku,
  • wdrożenie na stanowisku,
  • możliwość wykazania się pełną samodzielnością na stanowisku.

Wymagania:

  • znajomość języka francuskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych,
  • dynamizm w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu.

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji