ZADANIA:

  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • obsługa reklamacji
  • uzgadnianie z klientem dostaw
  • współpraca z pozostałymi działami firmy

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w rozwojowym środowisku
  • codzienny kontakt z klientami zagranicznymi
  • dogodną lokalizację w Poznaniu
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • możliwość rozwoju

WYMAGANIA:

  • dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
  • doświadczenie w dziale eksportu
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

 

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji

Uwaga,

w związku z działaniami mającymi na celu ograniczenie rozwoju koronawirusa nasi pracownicy będą wykonywać swoją pracę z domu.
Zachowujemy możliwość odbycia spotkań lub rozmów w biurze po wcześniejszym umówieniu się.
Oczywiście cały czas pozostajemy pod telefonami i pracujemy jak zwykle, tak więc zapraszamy do kontaktu.
O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco.