ZADANIA:

  • Aktywna sprzedaż wyposażenia wnętrz biurowych (meble biurowe, panele wyciszające itp.)
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych firmy
  • Budowa nowego oddziału firmy od podstaw w wybranej lokalizacji – Trójmiasto, Warszawa, Kraków lub Katowice
  • Rekrutacja oraz stworzenie zespołu w nowym oddziale firmy
  • Zarządzanie oddziałem i podległym zespołem

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizje)
  • Współpracę w oparciu o umowę agencyjną
  • Stanowisko z dużym zakresem samodzielności i decyzyjności
  • Udział w rozwoju firmy i wysokie miejsce w strukturach firmy
  • Możliwość realizowania własnych inicjatyw i pomysłów

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w sprzedaży mebli biurowych lub wyposażenia biur
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe
  • Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu
  • Gotowość do pracy w terenie
  • Motywacja i chęć do tworzenia nowej placówki firmy
  • Przedsiębiorczość i inicjatywa

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji