Zadania:

  • Przyjmowanie i weryfikacja poprawności dokumentów
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych do systemu
  • Przygotowanie danych do sporządzenia deklaracji podatkowych
  • Sporządzanie zestawień na potrzeby wewnętrzne
  • Uczestniczenie w przygotowaniu raportów i sprawozdań

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Szkolenie wdrażające do pracy na stanowisku

Wymagania:

  • Mile widziane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości
  • Płynna znajomość j. angielskiego

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji