Zadania:

  • odpowiedzialność za proces zakupu zgodnie z systemem zarządzania jakością firmy,
  • wyznaczanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • odpowiedzialność za redukcję kosztów,
  • wyszukiwanie, wybór i negocjacje z dostawcami,
  • zarządzanie zespołem zakupowym.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
  • dużą samodzielność stanowiska i możliwość budowy działu,
  • apkiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa),
  • ciekawą pracę pełną wyzwań,
  • przyjazną atmosferę.

Oczekiwania:

  • min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zakupami w branży przemysłowej,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość uwarunkowań organizacji i procesów zakupowych,
  • silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem.

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji