ZADANIA:

  • Udzielanie wsparcia technicznego i doradzanie klientom (głównie telefonicznie i zdalnie),
  • Konfigurowanie urządzeń sieciowych np. routerów, NAS-ów, kamer,
  • Weryfikacja poprawności działania urządzeń znajdujących się w serwisie,
  • Testowanie  nowych urządzeń np. kamer, rejestratorów mające na celu określenie ich pełnej funkcjonalności pod kątem dedykowanych zastosowań,
  • Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji technicznej.

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Stałe godziny pracy 8-16:30, pon.-pt.
  • Pracę z nowoczesnymi technologiami
  • Rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w szkoleniach, także zagranicznych
  • Stacjonarną pracę ze sporadycznymi wyjazdami

WYMAGANIA:

  • Wiedza na temat zagadnień sieciowych LAN/WAN, VPN, protokołów TCP/IP,
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (switche,routery,AP),
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Mile widziana wiedza z zakresu kamer i systemów CCTV.

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji