ZADANIA:

  • tworzenie oraz realizowanie strategii działu (wyposażenie domu)
  • zarządzanie finansami działu
  • nadzór nad pracą podległego zespołu
  • optymalizacja narzędzi pracy oraz procedur działania
  • dbanie o wzrost sprzedaży i zysk firmy
  • zakup asortymentu, wybór dostawców, ustalanie cen we współpracy z Dyrektorem Zakupów

OFERUJEMY:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę
  • rozbudowany system szkoleń
  • pracę w znanej na rynku, międzynarodowej firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie

WYMAGANIA:

  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, handlu lub towaroznawstwa
  • doświadczenie w negocjacjach z zagranicznymi kontrahentami (Daleki Wschód oraz UE)
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • zorientowanie na rozwiązywanie problemów, kreatywna postawa oraz wysokie umiejętności interpersonalne

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji