Zadania:

  • tworzenie oraz realizowanie strategii działu (wyposażenie domu),
  • zarządzanie finansami działu,
  • nadzór nad pracą podległego zespołu,
  • optymalizacja narzędzi pracy oraz procedur działania,
  • dbanie o wzrost sprzedaży i zysk firmy,
  • zakup asortymentu, wybór dostawców, ustalanie cen we współpracy z Dyrektorem Zakupów.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę,
  • rozbudowany system szkoleń,
  • pracę w znanej na rynku, międzynarodowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, handlu lub towaroznawstwa,
  • doświadczenie w negocjacjach z zagranicznymi kontrahentami (Daleki Wschód oraz UE),
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • zorientowanie na rozwiązywanie problemów, kreatywna postawa oraz wysokie umiejętności interpersonalne.

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji