ZADANIA:

  • tworzenie i nadzorowanie strategii sprzedaży eksportowej na rynki niemieckojęzyczne w kanale dystrybutor i DIY
  • zarządzanie zespołem sprzedaży eksportowej
  • sporządzanie planów i budżetów sprzedaży i analiza ich realizacji
  • negocjacje handlowe z kluczowymi klientami
  • monitorowanie i ulepszanie skuteczności działań we wszystkich kanałach sprzedaży

OFERUJEMY:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny
  • narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy
  • benefity – opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
  • duża możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie o globalnym zasięgu z 25-letnią historią

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w eksporcie na na rynkach niemieckojęzycznych
  • umiejętność zarządzania rozproszoną strukturą handlową
  • biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1)
  • wysokie kompetencje handlowe i negocjacyjne
  • gotowość do podróży służbowych (50/50)

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji

Uwaga,

w związku z działaniami mającymi na celu ograniczenie rozwoju koronawirusa nasi pracownicy będą wykonywać swoją pracę z domu.
Zachowujemy możliwość odbycia spotkań lub rozmów w biurze po wcześniejszym umówieniu się.
Oczywiście cały czas pozostajemy pod telefonami i pracujemy jak zwykle, tak więc zapraszamy do kontaktu.
O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco.