Zadania na stanowisku:

  • telefoniczna, mailowa obsługa Klienta,
  • administracyjna obsługa zlecenia: rejestracja, potwierdzenie, wystawianie dyspozycji dla Magazynu, fakturowanie,
  • wsparcie przy realizacji celów około sprzedażowych (raporty, lekka windykacja),
  • realizacja celów strategicznych firmy.

Oferujemy:

  • elastyczny grafik (3 dni w tygodniu 3-4 h),
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość nabycia doświadczenia w pracy z klientem niemieckojęzycznym.

Wymagania:

  • wysoka kultura osobista oraz doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • dobra znajomość języka niemieckiego,
  • znajomości aplikacji MS Office,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • wysoka jakość pracy, terminowość, staranność i efektywność.

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji