ZADANIA:

  • Obsługa klientów firmy na terenie Litwy, Łotwy i Estonii
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Zdobywanie nowych rynków

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizje)
  • Umowę o pracę
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Niezbędne narzędzia pracy – komputer, telefon, auto służbowe
  • Możliwość podróży samolotem i wynajętym autem

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B w branży meblowej i komponentów meblowych
  • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność nawiązywania relacji oraz pozyskiwania nowych klientów
  • Obecność w biurze w Poznaniu raz w miesiącu

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji